گاو پیر( حمید گل پاکستانی یا فخر طالبان ) کنجاره خواب میبیند
نو شته نذیر ظفر نو شته نذیر ظفر

همسایه نا اهل که از جدا شدنش از پیکر هند تا کنون ما نند سر طان مضره ریشه های تجاوز و نفاق خود را در مرز شیر مردان تاریخ ( افغانستان عزیز) ؛ دراز میکند و در هر مقطع تاریخ با خوردن سیلی نا امیدی ؛ رو میگرداند وباز حیا نمیکند.

رهبران نظامی پاکستان یا غلامان حلقه در گوش بریتانیا ؛بخاطر کسب رزق و روزی در هر عمل نا مشروع و خلاف سنت های انسانی و اسلامی دست می زنند و هر بار که کاسه گدایی شان خا لی میشود مانند مداحان اطراف جاده سر به صدا می آورند ؛ از جمله این اشرار تاریخ و ضد نهضت بشری یکی هم جنجال حمید گل رئیس سابق آی اس آی یا نوکر همیشه گی بر تانیاست که با گفتار  نا معقول و نا سنجش ؛ خود و حکمو مت نظامی پاکستان را بیشتر مورد انزجار و تنفر قرار میدهد.

این به اصطلاح جنرال ( فخر طالبان) که از نظامیان سر شناس کشور دال و پراته است با گفتار مغرضانه اش یک بار دیگر از مداخله بیشر مانه شان در امور افغانستان  ؛ جهان را واقف ساختند و مهر تصدیق به اعمال ترو ریستی شان گذاشتندوبا صراحت از طالبان دفاع میکند .

اگر گروه  ترو ریستی طالبان ساخته شما نیست و در مرز های شما مخفیگاه ها ندارند چرا برای طرد کامل آنها دست به عمل نمی زنید ؛ اگر یک فیر از طرف یک هندی در سرحدات تان صورت میگیرد با صد فیر و دوصد حرف نا معقول جواب میدهید ؛ مگر از طالبان دفاع میکنید که سر خریطه را با شما میگیرند.

هر بار رهبران نظامیگر پا کستان از فعالیت های طالبان در داخل خاک شان چشم پو شی میکنند ؛ و باز خداوند روی شانرا سیاه میسازد و به زبان خود اقرار میکنند و در جهت دفاع آنها قرار میگیرند .

حمید گل پاکستانی که با چشمان شب زده از خمر با خبر نگار بیبی سی صحبت میکرداز حزب اسلامی و طالبان وکالتا به همه وانمود کرد که بدون طالبان افغانستان نمیتواند هیچکاری را انجام دهد ؛ کسی ازین مغرض و قسی القلب پرسش نکرد که خودت چه کاره استی که وکالت دیگران را میکنی ؟باید به این پاکستانی گفت این همه نظریات مثبت و منصفانه ات را راجع به طالبان و هابی و شداد ؛ باید در پشت کتاب گلثوم ننه و سلیم جواهری  نوشته کنی و در با زار قصه خوانی پشاور بفروش بگذاری این تاییدات نا سنج و نا معقول  هیچ تغییری در سیاست افغانستان نمی آورد و این گونه قوله ها در عقب هر کاروان شنیده میشود........

آمدن مشرف جلاد و علا قه مندی اش دوباره به سیاست؛ این خود از سیاست های بریتانیاست که مهره های بدل و کار نیامد را تبدیل میکند؛ اکنون این باند نظامی پاکستانی با وجودیکه در ظاهر یکدگر رابد میبینند در باطن مفاد شریک اند و با طالبان دزد مفاد را یکجا میگیرند و حرف های حمید گل ( فخر طالبان) نیز ریشه داراست.

این خیال پلو های حمید گل به خواب گاو های پیر میماند که میگو یند گاو پیر کنجاره خواب می بیند.


October 7th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی